Saturday 10 January 2015

::: RUMPUT KARPET :::

Emmmm....nak jual ke taknak?
 Jeng...jeng..jeng...tetibe riwana jual rumput karpet plak...hahahaha...bukan la..korang ni...huhuhu...kan blog ni untuk sebagai memori aku nanti..so aku nak la selit juga cite pasal aku..hihihi

Actually dari bln nov lagi aku dan hubby dok sibuk mencari rumput karpet..so kami jumpa la kat sg buloh...emmm mmg rambang mate sebab lain kedai lain harganya..tapi mmg sederet kedai tu semua ade jual..

Cumenye masalah aku...sebelum beli..nak le tanya korang2 yang penah or tgh pasang rumput karpet ni...agak2nye jenis ape yg bagus dan senang dijaga...aritu aku tgk ade 2 jenis..philipine and japan...

Secara fizikalnya aku tgk japan lagi canti..sebab halus je...tapi of cos la costly skit...philipine ok..harga pun murah...cume aku tak pasti senang ke idok nak jagenye...aku bukan ade tukang kebun..mmg aku laki bini la yang akan jadi gardener nnt...hihih..

Aku tak tahu la betul ke idok...dengan pakai rumput karpet of cos kucing tak boleh berak kan?sebab rumput tu mcm tajam2...hihihi..ok la..nanti kalo dah beli and menjadi laman aku ni..aku share dengan korang harga and tips penjagaannya...kalo senyap je..maknenye...takde le tu...hahahaha

Daaa....

1 comment:

  1. Untuk karpet masjid bisa beli ke utsmankarpet.com ya ka, hehehe

    ReplyDelete