Wednesday 5 December 2012

::: Bonus Disember 2012 :::

Fuhhhh....dah lamanye tak update blog...huhuhu...tgk blog orang lain pun tak berkesempatan sejak dua menjak ni...huhu...

Alhamdulillah...akhirnya setelah seminggu lebih bekerja keras akhirnya siap jugak Bonus Disember 2012 untuk kakitangan organisasi aku...naik juling tengok angka2 tu...lebih juling bile tgk dieorg yang gaji besor tu...sedap gler bonusnye...hehehe

Apa-apa pun aku bersyukur dgn bonus yang bakal aku dapat nanti ni...rezki untuk beli barang2 baby kot...hehehe...Insyaallah next month dapat lagi and aku akan kembali menjulingkan mata lagi...huhuhu

Everytime bonus/gaji nak masuk...orang lain semua hepi..tapi aku risau jer coz takut ada yang tak dapat gaji/bonus...huhuhu...

Syukur saat2 genting macam ni especially hujung2 tahun macam ni baby tak banyak meragam and boleh bekerja dengan aman damai...Thank you Allah and thank you baby =)

Oh ya! nanti aku share family trip aku ke Bandaraya Bersejarah =)

Daaaa =)

No comments:

Post a Comment