Wednesday 21 August 2013

::: Puasa Nazar :::

Wahhhh....sedar tak sedar arini dah masuk hari ke-8 aku berpuasa..emmm masih ada 22 hari lagi...insyaallah jika dipanjangkan umur...Actually balik je dari cuti beraya aku dah mula buat puasa nazar..iaitu puasa 30 hari berturut2...alhamdulillah disebabkan aku breastfeed so period tak datang lagi and dikesempatan inilah aku cube penuhi nazar yang telah aku buat...Tapi....dugaannya lebih hebat dari bulan ramadhan..sebabnye mase ni la ramai org / pejabat buat open house...dan kebanyakan jemputannya adalah siang....dalam hati rase mcm rugi tapi diwaktu ni la aku menginsafi diri mengingati org2 yang susah tak dapat mkn & minum...terase mcm buat satu pengorbanan besar plak..hehehe...

So far setakat ni aku masih sihat walaupun ade batuk2 dah lebih 2 minggu ni...cume tadi baru jumpa doktor..tu pun sebab bawak Zahra g klinik sebabnye zahra batuk sangat teruk (jangkit dengan ibu die la ni..huhu)..sian anak comelku itu...kadang2 terase diri ni ibu yang tak prihatin...huhu...Zahra ibu mintak maap ye kalo zahra batuk sebab ibu..huhu

Harap2 ubat Dr Nabilah ni sangat berkesan untuk aku dan Zahra coz before ni mkn ubat Dr Nabilah cepat je sembuh (dengan kuasa Allah juga)..Ammiinnnnn..

Daaaa.....

No comments:

Post a Comment