Wednesday 2 October 2013

::: Percutian Di Terengganu Part 1:::


Hah! kali ni aku nak story sikit pasal percutian aku dgn family mertua aku di Terengganu pada cuti Hari Malaysia yg lepas...hehehe dah 2 mggu baru nak update ek...dah basi dah pun...heheh..tapi ada aku kesah???nama pun kisah hidupku hidupnya dan hidup mereka kn?hahaha...ok! jgn merepek riwanna...hihi

Ini adalah kali pertama aku pergi ke Negeri penyu menangis ni..hehehe..dan secara kebetulan tahun 2013 ni merupakan tahun melawat negeri terengganu..kami menginap 3D2N di Sumai Suite Hotel (dapat tingkat 9 tingkat paling atas)..ambil apartment 4 bilik..sangat selesa =)..hotel tu aku booked bulan Julai melalui Mr. Agoda and harganya RM400/night..Jom cuci mate skit tgk apartmentnye..



Bilik2 apartment ni sangat puas hati...lupe plak nak snap toilet..hehe


Emmm...sorry ek..toilet lupe nak snap..tapi ade 2 toilet..satu kat master room and satu lagi diantara bilik no 3 dan no 4...bilik air just ade shower and of coz toilet duduk..siap bagi heater jugek so dun worry kalo korang takut air sejuk..hehe..Setiap bilik semua ada tingkap..so semua boleh bernafas dengan selesa and keempat2 bilik ada aircond termasuk la ruang tamu jugak..zahra comel ku dapat aircond mmg tido je memanjang..almaklum le kat umah ade kipas je..huhu

So sesape tringin nak bercuti di terengganu and tido kat hotel ni boleh le try...if dalam group yg ramai sure best coz dapat berkumpul satu tempat...sesape yang dah pernah pergi hotel ni maybe boleh share experience dengan saya..

Komen saya sebagai penginap hotel "aparment dah puas ati..tapi masa check in...sangat lambat stafnye buat kerja..maybe sebab b4 tu ade yang baru check out..tapi secara logik check out kul 12 and check in kul 3 so ade 3jam nak berkemas suppose kami boleh check in on time...tapi kami hanya check in kul 4! sejam tunggu kat lobby..nasib baik bilik2nye cantik and bersih..reda la skit kemarahan sejam tadi tu..hehehe"

Ok..next entry i share tempat2 kat terengganu yang i lawati =)

daaa...

No comments:

Post a Comment