Friday 19 December 2014

::: KEPERCAYAAN :::

Kata2 yg selalu diucap oleh org
Tak kenal maka tak cinta orang cakap..betul ke?hihi..tapi tak bermakna dah kenal kita cinta plak kan..Tapi bila kita dah kenal satu lagi persoalan adalah kepercayaan kita kepada dia..


Yes!! memang susah kita nak bina kepercayaan..sedangkan org yg rapat dengan kita pun kadang2 kita masih meraguinya..betul tak?Apatah lagi org yg memang kita totally tak kenal langsung...

Dalam perniagaan online ni kepercayaan sangat penting dan amat saya titikberatkan..yela kan..sapa nak bagi duit pada orang yang kita tak kenal..saya sendiri pun kadang2 ada rasa was2 nak bank-in sejumlah duit sebab shopping online..tapi sebab nak jimat kos minyak punya pasal..hentam saja lah labu...hihi..dalam kes saya ni saya pentingkan kos dari kepercayaan..boleh gitu???hehehe

Dan saya juga bersyukur sangat orang di luar sana percaya dengan saya dan sanggup bank in duit untuk mendapatkan produk saya..Terima kasih banyak2 korang..luv u all lah =) Saya tidak akan khianati kepercayaan korang kat saya..sebab saya pun tahu betapa sakitnya hati jiwa dan raga bile kepercayaan kita dikhianati..dah la korang..aku nak balik ni..

Daaa...

No comments:

Post a Comment