Monday 22 August 2016

:: Ehem...ehem..::

Assalammualaikum...Selamat sejahtera...

Krik...krik...krik..krik...

Nampaknye rumah ni dah dihuni oleh cengkerik2 yang menumpang menginap kerana telah sekian lama tuan rumah ni tak buat lawatan...

Tetibe arini tuan rumah telah kembali ke pangkal jalan rumah setelah sekian lama kesesatan mencari2 jalan nak pulang ke rumah..

Tetibe otak aku menjadi begitu kreatif untuk memulakan penulisan pada waktu lunch ni...sedangkan otak ini telah begitu lama tidak dikerahkan untuk bekerja...

Tetibe hati rase bersemangat untuk memulaka  semula aktiviti blogging yang telah lama ditinggalkan..Apakah tandanya aku kembali dengan positif atau kepulangan aku sekadar buat lawatan macam zaman budak2 dulu pegi buat lawatan ke zoo tgk apa yang ada di zoo tu...

Tetibe otak ni cramped plak..mungkin penggunaannye terlalu mengejut....lalu lebih baik aku menamatkan kerahan lebih awal sebelum aku tidak sedar diri nanti...

Tetibe setelah beberapa ratus ayat baru aku perasan kenape aku asik tetibe tetibe tetibe je ni...hmmm mungkin penangan bercerita pada my princess setiap malam yang suke sangat adengan dengan dialog "Tiba2..dtg seekor harimau...."

daaaa...

Pesanan : Saya masih waras lagi :-)

No comments:

Post a Comment