Monday 12 November 2012

::: Premium Beautiful mahal????!!! :::

Haluuuu....Wow! Tajuk kat atas tu mcm marah jer nadanya...hehehe..Actually based on my experience pun mmg la PB tu mahal...customer2 yang tanya pun semua cakap mahal (sebelum tahu detail pasal PB)..tapi lepas aku dah explain tentang kehebatan PB ni baru la dieorg cakap "oooo...patut la mahal..kalau macam tu la kesannye pada body kite mmg berbaloi2 la beli mahal pun"...

Bile kami berkongsi cerita dengan rakan2 yang lain ada yang customer dieorg bersyukur sgt2 coz sakit tulang belakang dah lebih baik dari sebelumnye selepas pakai PB..macam customer aku peredaran darah haidnye dah OK (maksud aku takde senggugut2 dah)...tapi terus terang aku cakap kesannya kadang2 bergantung kepada orang jugak..ade sesetengah tu amik masa yang lama nak nampak kesan PB tu...ada setengah tu pakai sebulan dah nampak betul kesannye (especially part tummy yang dah tak berapa buncit)..tapi kalau berterusan pakai InsyaAllah tak buncit dah...=)

Tapi pengalaman aku sendiri plak..makin buncit...coz 'buncit' lain..hahahaha =) So kalau ade yg berminat nak tahu pasal PB boleh la email2 aku..tanya la apa sahaja (yang berkaitan yek) akanku reply ASAP =)

Daaaa.....

No comments:

Post a Comment