Tuesday 6 November 2012

::: Gula Oh Gula Part 2 :::

Hah!! ingat lagi tak cite pasal gula aku tinggi aritu??? disebabkan tinggi tak pasal2 kena buat BSP (amik darah 4 kali sehari). Lepas BSP yg pertama tu tinggi aku kena buat sekali lagi yg gap nye 2 mnggu je...so semalam 5/11/12 aku pun menghulurkan jari 4 kali sehari pada pembantu makmal tu...

Kali ni aku bertekad taknak makan pisang dah and tak nak makan pape pun..minum jer..hehee...Alhamdulillah bacaan BSP aku cantik...and next BSP pada 3/12/12 (gap sebulan) hehehe..

Buku merah aku tu stickernye dah tukar warna...dari putih (rekod kesihatan baik) ke kuning (rekod dah ade kencing manis)..so mlm tadi aku pun tanya la kat nurse tu boleh tak tukar balik sticker ni????hehehe...Jawapan nurse tu "tak boleh! awak dah ade history kencing manis"....alahai.....huhuhu

Emmmm....Adios....

No comments:

Post a Comment