Wednesday 16 October 2013

::: Majlis Berendoi Dhiya Zahra Irdina :::

Maap er..ni cite dah basi...hehehe

6 Julai 2013 - Anak aku Zahra dah masuk umur 3 bulan 7 hari...pada tarikh ni aku dan suami meraikan zahra dengan mengadakan majlis berendoi & juga sempena menyambut bulan Ramadhan yang lalu..Tapi zahra juz naik buai dan didendangkan dengan marhaban dan berzanji je sebabnye dari apa yang aku baca kalo cukur rambut (ala yang gunting rambut sikit2 tu) adalah haram..kalo nak cukur kena cukur semua...

So bajet untuk set buai zahra ni RM400 termasuk kos penghantaran dan pasang..aku amik kat Ipoh and dapat maklumat dari FB Shereen Sherie..Banyak yang cantik2 and sekali lagi tema kami pink+purple...kawin dulu pun tema yang sama..hehehe

Zahra dan buai sehari selepas majlis
Sekitar majlis berendoi Zahra
Menu kami aritu Ayam goreng rempah, Sambal Udang, Gulai Nangka ikan masin, ulam-ulam, smbal belacan, air sirap dan buah tembikai..Caterer caj semua tu RM7/head...Alhamdulillah semua ni masih dalam bajet kami..

Souvenier untuk tetamu aku bagi paperbag kecik jer..dalamnya aku letak doa harian, bunga telur, coklat dalam balang kecik & epal (epal kakak dan abg ipar aku sponsor..tqvm yong & abg man!)..hehehe

Souvenier untuk tetamu
Biasanya anak sulung ni macam2 ibu ayahnye buat...nnt2 anak dah 2..3..ntah ade buat macam ni ke tak..esok..ank2 baca blog ibu die ni..ade yg kecik ati..hehe..InsyaAllah..ade rezeki lebih akan ibu ayah buat untuk anak2 yang tersayang =)

Daaaa...

No comments:

Post a Comment