Saturday 20 December 2014

::: My Little Princess :::

Hmmmm...my little princess ni skang dah pandai cakap beberapa word dah..bile dah pandai ni mcm2 request die buat..tapi as mom n dad die kadang2 tak bape nak paham..huhuhu..bile kite tanya balik "zahra ckp pe td?Zara nak apa?" die dok ulang balik ckp yg kite tak phm..bile kite tny solan yg sama banyak kali..die pun nek boring agknye then trus buat hal sendri...hihihi kadang2 sian jgk..dlm ati ni "ape la yg anak aku ni nak"


aksi zahra tido..sabo je lah..





Tapi budak kecik ni mmg cepat tangkap apa yg kite ajar..alhamdulillah...cume dah besar ni makan pun dah kurang..kalo yg jajan2 tu bukan main lagi die...tapi aku mmg tak galakkan bg jajan..and nasib baik kalo ke speed mart tu die xminta jajan..yg die sibuk nak air solivite tu...nasib la kan...

Skang ni aku dalam proses mencari2 ilmu untuk mengajar anak yg sorang ni supaya aku tak menyesal kemudian ari..org ckp biar melentur buluh dari rebungnya..tapi tu la kan..sebagai isteri ibu and pekerja mmg sgt memenatkan setiap hari..so kdg2 kite terlepas moment2 yg sgt berharga yg pasti tak dapat diulang balik..melainkan kite ade Doraemon! 
Haiiii..perlukan bantuan saya???hihi
 Tu sebab aku memerlukan pendapat dan apa2 sharing dari korang sebab korang memang best! Ok la...nanti aku cite lagi..(ade ke yg tgk ntah..huhu)

Daaaa...

No comments:

Post a Comment