Saturday 10 January 2015

::: ANAK TAK MAU MAKAN :::

makan home made spagetti..
 Korang ada masalah macam aku tak?princess aku ni..bulan 3 nanti cukup umur 2 tahun..skang ni actually dari umo setahun jgk la die tak bape suke nak makan...huhu..jenuh buat macam2..kadang2 dah mati idea nak bagi ape..tapi yg peliknye jajan2 semua laju je..aduhhhhh pening ibu die ni..huhu

Kadang2 rase kesian sebab kenyang ke anak aku ni..alhamdulillah la susu die nak minum..cume lepas susu die akan continue dgn bf plak..huhu..yang aku plak tgh cari idea ape nak buat utk stopkan bf ni..almaklumla umur nak masuk 2 tahun dah ni...huhu

bile la anak ibu ni nak makan banyak..huhu
Tadi cube letak kopi...ye2 je die kate "akut..akut" (takut)...penyudahnya die lap then nyusu...langsung tak jalan...huhu...nak letak minyak cap kapak tak sampai hati plak..tapi mmg ade rase sedikit emosi skit bile tgk die lap2 tu..emmm macam mane la nak jadi kuat semangat ni..huhuhu..

Hah! berbalik pasal makan tadi...menu apa lagi la yang aku patut buat..please la korang...tolong aku..huhuhu..kalo itu mmg semulajadi sifat budak..at least lega la skit..hopefully dah besar nanti mau la makan...huhuhu

Daaa....

No comments:

Post a Comment