Tuesday 30 December 2014

::: BALIK KAMPUNG :::

Mesti korang terkezut kan kalo tengok masa post ni dibuat..hihi
hi...jap3 post ni bukan guna scedule er..ni original ditaip pada masa tersebut....nape la aku nak bebel2 ni kan..ape korang peduli betul ke idak ek?huhuhu

Tapi betul tau..ni tak tipu (nak jgk bgtau kebenarannye)....actually log in pagi2 ni sebab aku nak balik kampung kul 10 nanti...and akan bercuti till ari ahad..perjalanan ke arah utara akan mengambil masa lebih kurang 1jam 20 minit je..by train..yes! by ETS..dengan anak je..sebab en hubby busy dengan kerja hujung2 tahun ni..huhuhu..ari sabtu nanti baru die balik..

Eh! ni bukan kampung aku tau..gambar sekadar hiasan
 Korang jgn lupe sentiasa jenguk blog ni er..sebabnye akan ada banyak lagi pilihan2 dress/baju2/tudung2/shawl yang akan dimasukkan...tapi biasanya kalo lambat mesti  dah habis..kalo tak habis pun stok yang tggl skit je..huhuhu
anyway aku akan cube meng 'up' kan kuantiti produk2 tu..hihihi

Oh! ye...aku dlm perancangan untuk masukkan projek baharu plak..so juz wait and see guys! Thanks to uols!

Daaaa....

No comments:

Post a Comment