Monday 5 January 2015

::: Selamat Datang 2015 :::

Wahhhhh...baru ni ade peluang nak tulis blog...kat kampung almost seminggu memang melepak je ngan si puteri comel kiut miut pujaan hatiku..tak boleh nak buat ape..huhu..tapi demi anak tercinta pedulikan itu semua..Family First! hehehe



Selamat tinggal 2014 dan selamat datang 2015 (mcm la nombor2 ni paham dan boleh berkata2 "terima kasih" huhuhu) but anyway actually aku nak wish hepi new year ni kat korang2 yang terjenguk atau terserempak dengan blog aku ni and secara tak langsung membaca pot pet pot pet aku ni kat sini..hihi..TERIMA KASIH TAU! CAYANG KORANG!




So mcm biasa la..masuk je tahun baru orang akan tanya apa azam tahun baru??emmm..tapi aku nak kasi tukar la...aku nak tanya korang "Azam tahun 2014 dah tercapai ke?ngeh3..jeng3..kwang3..." hahaha

So..sendiri pikir sendri jawab yek...mana2 yg tak tercapai tu forward je la ke tahun ni..hihi..yang penting tak lupe azam yang lama...ke masih ada lagi yg fwd azam tahun 2005 ke tahun 2015 ni???kalo betul ade...wa tabik spring sama lu la bro/sis =) korang2 yang kategori ni mesti jenis yg tak cepat give up and always focus! Cayalah! and tahniah!!

Azam aku tahun lepas..ntah ek..ade ke idok..udoh lupe..huhu..tapi tahun ni ade cite2 nak kuruskan badan..nak cantikkan muke..nak g bercuti tiap2 bulan...ehhh!!! haip! haip! udoh2 tu riwana...jgn nak ngigo! hahaha..tgk jam le brader..mmg time mengigo ni..hihi

So..nantikan produk2 baru dari riwana hokay!

Daaa...

No comments:

Post a Comment